• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

آموزش اصولی اقتصاد دیجیتال و بلاکچین در خانه بلاکچین ایران

  • کد خبر : 10554
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۲۹
آموزش اصولی اقتصاد دیجیتال و بلاکچین در خانه بلاکچین ایران
کسانی که دوره‌های خانه بلاکچین ایران شرکت می‌کنند پس از پایان دوره تخصصی و قبولی در آزمون موفق به اخذ مدرک MBA و DBA از دانشگاه پیام نور می‌شوند

سجاد اصغری، معاون آموزشی خانه بلاکچین و معاون آموزش بلاکچین و رمزارز دانشگاه‌ پیام نور در حاشیه اولین نمایشگاه متاراد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با توجه به برنامه‌های خانه بلاکچین در حوزه آموزش موضوعات اقتصاد دیجیتال گفت: با توجه به ظهور پدیده جدید رمزارزها در دنیای دیجیتال و سرایت آن به داخل کشور، اهمیت آموزش بسیار بیشتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه گروهی در فضای مجازی با آموزش‌های نادرست و غیراصولی به دنبال سود خود هستند به همین دلیل ما در خانه بلاکچین تصمیم گرفتیم با همکاری معاونت‌ها و مدیران آموزشی کشور دوره‌های آموزشی را در حوزه بلاکچین و رمزارز برگزار کنیم.

اصغری افزود: کسانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند پس از پایان دوره تخصصی و قبولی در آزمون موفق به اخذ مدرک MBA و DBA از دانشگاه پیام نور می‌شوند و همچنین تعداد ۲۵۰۰ نفر از کسانی که بتوانند نمرات قابل قبولی کسب کنند می‌توانند امتیاز استخدام در خانه بلاکچین ایران را داشته باشند و از خدمات مجموعه استفاده کنند.

وی افزود: با همکاری دانشگاه پیام نور محدودیتی برای جذب پذیرش دانشجو وجود ندارد و تمام کسانی که سن‌شان بالای ۱۵ سال است و در هر مقطع تحصیلی که باشند می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

اصغری افزود: دوره‌های آموزشی از روز یکشنبه ۸ خرداد ماه آغاز می‌شود و اطلاعات دوره‌ها شامل شرایط ثبت‌نام و هزینه‌های ثبت‌نام بر روی سایت خانه بلاکچین به آدرس www. iranblockchainhome.com  مراجعه کنند.

خبرنگار علی زادمهر

لینک کوتاه : https://ainews.ir/?p=10554

برچسب ها

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.